• Luni - Vineri 9.00 - 18.00
  • Strada Grigore Alexandrescu, Nr. 177 Bloc Iris 5, Scara E, Parter, SAD, Timișoara 300633
  • +40 256 20 24 10

CE ÎNSEAMNĂ LEASING OPERAȚIONAL?

Cea mai bună soluție pentru eficientizarea managementului parcului de mașini

Leasingul operațional auto constă în transferul dreptului de utilizare a unei flote auto către o  companie, contra unei chirii lunare fixe care acoperă toate costurile de funcționare ale unei mașini, dar și alte servicii suplimentare (asigurări, taxe, impozite, reparații, costuri administrative). Alegerea externalizării managementului flotei auto prin mașini finanțate prin leasing operațional, cu un pachet complex de servicii suplimentare aduce firmelor beneficiare o eficientizare maximă a timpului și costuri operaționale scăzute.

Leasingul operațional auto constă în transferul dreptului de utilizare a unei flote auto către o  companie, contra unei chirii lunare fixe care acoperă toate costurile de funcționare ale unei mașini, dar și alte servicii suplimentare (asigurări, taxe, impozite, reparații, costuri administrative). Alegerea externalizării managementului flotei auto prin mașini finanțate prin leasing operațional, cu un pachet complex de servicii suplimentare aduce firmelor beneficiare o eficientizare maximă a timpului și costuri operaționale scăzute.

Un set complet de servicii suplimentare

Asigurare auto
Întreținere auto
Kilometraj
Management combustibil
Management anvelope
Gestionarea daunelor
Vânzarea autovehiculelor rulate
Fluxul documentelor

DESCRIERE LEASING OPERAȚIONAL

Informații transparente și corecte duc la decizii corecte

Cum funcționează?

Numărul și caracteristicile mașinilor care intră în flota dedicată serviciilor de închiriere este evaluată anual atât din punct tehnic, cât și al gradului de soluționare a solicitărilor primite de la clienți. Astfel putem oferi tot timpul un mix de modele și mărci care să acopere toate segmentele de autoturisme care se regăsesc în mod normal, într-o flotă auto de companie.
În prezent oferta de mașini pentru închiriat cuprinde de la mașini urbane la cele din clasa premium, mai nou și cu propulsie electrică sau hibrid, până la microbuze de 7+1 locuri, potrivite călătoriilor în grup. Având în vedere cererea mare, cel mai larg segment îl reprezintă clasa medie.

SERVICII RENT-A-CAR PENTRU SEGMENTUL CORPORATE

Soluții personalizate de mobilitate pentru compania ta

Serviciul de închiriere corporate este un serviciu de închiriere auto care se adresează exclusiv companiilor, care au nevoie de suplimentarea parcului auto pe termen scurt sau mediu și care nu doresc să se angajeze într-un contract de leasing operațional sau de închiriere pentru perioade mari de timp.
Acest serviciu este util în situația proiectelor pentru perioade determinate în timp, pentru clienții care înregistrează creșteri sezoniere de activitate sau pentru angajații care au nevoie de mobiliate în perioada de probă sau în delegații și nu au alocate autoturisme din flota companiei.
Astfel, în cazul în care pentru bună funcționare a businessului mai este nevoie de încă un autoturism sau poate de o întreagă flotă auto, care să nu fie o povara operațională și financiară, apelarea la serviciile unei firme de închiriere mașini pentru companii se poate dovedi o investiție benefică.

Rent a car Corporate AWR

FLOTA

Un autoturism potrivit pentru fiecare călătorie

Numărul și caracteristicile mașinilor care intră în flota dedicată serviciilor de închiriere este evaluată anual atât din punct tehnic, cât și al gradului de soluționare a solicitărilor primite de la clienți. Astfel putem oferi tot timpul un mix de modele și mărci care să acopere toate segmentele de autoturisme care se regăsesc în mod normal într-o flotă auto de companie.

În prezent oferta de mașini de închiriat cuprinde 200 de vehicule, de la mașini urbane la cele din clasa premium, mai nou și cu propulsie electrică sau hibrid, până la microbuze de 7+1 locuri, potrivite călătoriilor în grup. Având în vedere cererea mare, cel mai larg segment îl reprezintă clasa medie.

PENTRU DETALII CONTACTEAZĂ-NE

PENTRU DETALII CONTACTEAZĂ-NE

AVANTAJELE COLABORĂRII CU AWR LEASE SERVICES

Mai multă energie și timp businessului dumneavoastră

✓ ai la dispoziție nonstop o echipă de profesioniști formată de-a lungul a 18 ani ce găsește soluții optime pentru orice solicitare

✓ simplificarea și predictibilitatea costurilor generate de utilizarea flotei (o singură factură lunară)

✓ ratele de leasing operațional sunt integral deductibile fiscal

✓ consultanță pe toată durata contractului prin consilier dedicat

✓ elimini costuri asigurând stabilitate financiară companiei : fără finanțări externe costisitoare și blocări ale capitalului pe termen lung și fără pierderi de timp și efort pentru asigurări, service, inspecții tehnice periodice și reparații

✓ servicii standard incluse în rata de leasing lunară (înmatriculare, asigurări, rovinietă, mentenanță, plata impozitelor s.a.)

✓ posibilitatea lărgirii pachetului standard de servicii cu unele suplimentare ( servicii vulcanizare și hotel anvelope, asistență rutieră sau serviciul door-to-door)

✓ preluarea activităților administrative în caz de daună sau accident auto

✓ Disponibilitate telefonică 24h/24h.
✓ Toate formalitățile de închiriere se pot încheia fără prezența fizică a persoanei.
✓ Livrarea/preluarea autoturismului la adresa solicitată de pe raza municipiului Timișoara este gratuită.
✓ Prețul comunicat e cel final, fiind și singurul
✓ Nu percepem taxe de crossboarding, taxă pentru șofer adițional și nici un alt fel de taxe ascunse.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Disponibili pentru informatii suplimentare

Am nevoie să preiau/predau mașina în toiul nopții. Ce fac?

În caz de nevoie, se pot face predări/preluări în cursul nopții contra unei taxe nocturne de 20 euro/operațiune. Suntem disponibili la telefon 24h/24h în caz de urgență.

Care sunt condițiile de returnare a autoturismului?

Autoturismele se predau curățate și cu plinul făcut și se preiau în aceleași condiții, curate și cu plinul făcut. La returnarea autoturismului echipa AWR implementează procedura de curățare pentru următorul client. În cazul în care se găsesc obiecte personale ale chiriașului, se predau la departamentul de obiecte pierdute și acesta anunță clientul în legătură cu obiectele găsite în mașină.

Vreau să ies cu mașina din țară. Ce trebuie să fac?

Gestionarul contractului (persoana care a încheiat contractul cu AWR) trebuie să depună o solicitare cu minim 24 de ore înainte și AWR emite împuternicire pe numele șoferului/ șoferilor. 

Ce fac în caz de accident, care sunt pașii pe care trebuie să îi urmez?

Te rugăm să conduci cu prudență și să pui întotdeauna siguranța pe primul loc. Viața ta și a celorlalți  primează în fața oricărui termen limită și a oricărei întâlniri. În eventualitatea unui accident te rugăm să consulți Ghidul conducătorului auto elaborat de AWR care se găsește în interiorul fiecărui autoturism. Așează-l la îndemâna înainte de a porni în călătorie și aruncă o privire peste elBineînțeles,  în caz de accident ne poți contacta și telefonic la +40 256202410  sau  +40 374494847. 

Care este valoarea mașinii achiziționate?

Parcul auto este achiziționat în urma preferințelor clientului, iar rata lunară pe care acesta o plătește, include toate costurile aferente achiziției (costurile de capital, deprecierea mașinii, taxe administrative, dobânzi etc.)

Se oferă asigurare Casco și RCA?

Pe toată durata contractului, polițele RCA și Casco sunt emise și reînnoite conform legislației în vigoare, operațiuni care revin în totalitate companiei AWR.

Ce se întâmplă în cazul unor daune?

În situația în care mașina a fost avariată din diverse motive, clientul beneficiază de:

  • Asistență 24 de ore pentru deschiderea dosarului, programarea service-ului și efectuarea reparațiilor
  • Full service
  • Alternativă de deplasare pe toată durata service-ului

Ce taxe sunt incluse în rata lunară?

Rata fixă lunară include: rovinietă, impozit anual, taxă de poluare și taxă de înmatriculare

Ce servicii de mentenanță sunt incluse?

Pe toată durata contractului, autoturismul este monitorizat, doar așa putem garanta că funcționează în condiții optime. Controalele și verificările periodice sunt incluse și sunt efectuate în service-uri partenere și/sau autorizate. Serviciile de montaj și stocare a anvelopelor sunt de asemenea incluse.

Ce sunt dobânzile și taxele administrative?

Personalul specific, sistemele informatice și cheltuielile de regie sunt, de asemenea, incluse în rata lunară.

Ce presupune serviciul door-to-door?

Clientul poate opta pentru ca automobilul să fie transportat de către personalul AWR spre a i se efectua inspecțiile periodice, efectuarea reparațiilor ori alte revizii.

De ce se face monitorizarea autoturismului?

Se asigură monitorizarea numărului de kilometri și al gradului de uzură a autovehiculului pentru a se asigura funcționalitatea în parametri optimi, pe toată perioada contractului.

Când îmi sunt schimbate anvelopele?

Anvelopele autovehiculelor sunt schimbate în funcție de numărul de kilometri și gradul de uzură maxim admis de producător. Montarea și stocarea anvelopelor este de asemenea inclusă.

FORMULAR DE CONTACT

O mare colaborare începe cu un mic mesaj

    Am citit termeni și condiții

    Au încredere în noi

    ro_RORomanian
    There is no selected car class in current office. Please choose another Class!